Posted in Kehidupan

Baru je malam tadi upload gambar mesra berdua. Tiba tiba pagi ni dah bermasam muka pula.

Posted in Kehidupan

Instinct seorang yang bergelar isteri ni tersangat lah kuat. Suami jangan sekali ada niat nak menipu. Kalau tidak jujur Allah sendiri yang akan gerakkan naluri isteri.

Posted in Kehidupan

Tak perlu takut jika tak ada pasangan. Takut lah kalau ada hubungan tapi ternyata hubungan itu hanya lah sia sia.

Posted in Artis

Suami enggan lepaskan Lufya. Akhirnya setelah lama bermain dengan teka teki ini tindakan yang mahkamah akan ambil.

Posted in Artis

Kakak dan adik selalu kena kritik dengan warganet. Katanya masa zaman sekolah lagi memang mereka menyerlah dan dapat perhatian ramai.

Posted in Artis

Adira upload gambar suaminya tidur tak berpakaian. Menunjukkan rumahtangganya sudah berbaik.

Posted in Artis

Tak pernah nk mintak maaf, disebabkan tu rezeki tak masuk masuk. Sharul sesal pernah hina dan tak suka Haqiem Rusli.

Posted in Artis

Fauziah Latiff taknak tutup pintu hati. Takut ada yang datang nanti. Dia jugak tidak mengharap cinta yang baru.

Posted in Artis

Adibah Noor redha diperkatakan perempuan berbadan gempal. Respond padu Adibah Noor buat warganet tergamam.

Posted in Atlet

Safawi hero Harimau Malaya menjadi sebutan para gadis. Jalan kehidupan Safawi sebelum dia digelar pemain paling bernilai.