Posted in Keluarga Kisah Rumah Tangga

Geram tengok suami pelanggan hensem kerap minum di kedai perempuan ini, kali ni perempuan tersebut nekad nak pikat suami pelanggan itu.

Posted in Keluarga

Amalan suap isteri dan anak makan, adalah nikmat dunia dan rezeki hadir mencurah curah.

Posted in Kehidupan Keluarga

Pomen tu bakal suami yang sah, menangis selepas tahu bakal isteri pernah dikerjakan oleh budak gigs.

Posted in Kehidupan Keluarga

Mertua hasut sedara mara hanya kerana tak pulang ke kampung, mak mertua berhabis guna duit suami sampaikan nak beli susu anak pun dah takde duit.

Posted in Kehidupan Keluarga

Dah nak kahwin baru mama beritahu anaknya adalah anak angkat, tapi anak tetap sayang mamanya.

Posted in Keluarga Kisah Rumah Tangga

Suami mahu tidur berasingan, akhirnya terungkai kenapa lepas balik ofis suami nak bersama dengan isteri.

Posted in Kehidupan Keluarga

Isteri halau suami dari rumah, tanpa duit dan baju kerana sudah tak tahan dengan sikap suami lagi.

Posted in Keluarga Wanita

Setiap kali ibu bapa hantar anak ke pengasuh, keadaan anak sangat tidak terurus. Luahan pengasuh tentang ibu bapa yang pelik

Posted in Keluarga Perkahwinan

Anak sulung perempuan merupakan idaman lelaki sebagai calon isteri

Posted in Keluarga Wanita

Menitis air mata mak yang dilayan seperti hamba oleh anak dan menantu