Dikatakan perampas. Akhirnya Mira Filzah beri jawapan setelah dituduh punca pertunangan Remy Ishak putus.

Mira Filzah, nama yang semakin hangat meniti di bibir netizen. Malah dek nama yang sedang di puncak glamor, ada sahaja gelaran yang diberikan. Malah setiap apa yang dilakukan bintang ini pasti akan ‘pancing’ minat ramai untuk ambil tahu.

Misalnya bila ada yang beri Mira dengan gelaran ‘Gadis Idaman Malaya’ dan dituduh sebagai ‘perampas’ gara-gara kisah pertunangan Remy Ishak putus di tengah jalan, Mira ada jawapannya sendiri. Hanya tertawa dan tenang menghadapi soalan, Mira yang ditemui di majlis pertunjukan fesyen Creacion & Simplysiti by Siti Nurhaliza 2019 di Malaysian Petroleum Club KLCC, Kuala Lumpur pada Rabu menjelaskan, gelaran ini diberi hanyalah dari perspektif masing-masing.

“Itu adalah orang luar yang memberi gelaran sebegitu. Alhamdulillah, mungkin mereka nampak saya sesuai dengan gelaran begitu. “Sebenarnya berat untuk bawa gelaran sebab ianya memberi perspektif berbeza daripada orang ramai. Mungkin ada yang menyokong,

tapi ramai juga yang mempersoalkan. “Tapi macam saya cakap, bukan saya yang pilih, tapi disebabkan mereka gelar begitu, saya terima dengan hati terbuka. “Sebaiknya, saya hanya jadi diri sendiri. Dan bila orang dah anggap saya begitu, saya jagalah status ini sebaiknya,” katanya kepada MH.

Tidak melatah, dia sebaliknya hanya tenang menjelaskan isu putus tunang Remy tiada kaitan langsung dengan dirinya. Malah, kedua-duanya tidak pernah berbicara soal ini kerana menganggap ini adalah isu peribadi di empunya badan.

“Secara peribadi, tiada tekanan untuk saya. Nama terkait itu bila orang mula berkata-kata, tapi setakat ini di media sosial saya masih bersih daripada kec4man.“Tapi Remy pun sudah menjelaskan bagi pihak dia. Saya pun yang tiada kaitan ini, tak perlu takut sebab kita tahu apa

yang betul kan?” jelasnya. Bakal digandingkan bersama dalam Pujaan Hati Kanda Raya, Mira mengakui tiada apa yang perlu diperkatakan.“Kami hanya rakan sekerja dan hanya berjumpa di lokasi atau majlis tertentu. Tiada komunikasi di luar selain itu.

Jadi isu itu hanya dibiarkan berlalu begitu.“Walaupun orang luar nampak tempias itu besar, namun saya tak terasa. Benda itu tak betul, jadi kenapa nak takut kan?” katanya sambil menjelaskan dirinya masih lagi belum berpunya.

Sumber : MH

Author: fafa